Dell dla MSP
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Dell wyciąga rękę do przedstawicieli sektora MSP i zamierza znacząco zwiększyć swoją obecność na tym obszarze. Celem firmy jest oferowanie wskazówek niezbędnych podczas podejmowania decyzji w zakresie technologii informatycznych, które mają przynosić korzyści oraz oferować wsparcie. Notebooki Dell dla MSP oferują narzędzia zoptymalizowane specjalnie pod kątem małych przedsiębiorstw. Są to między innymi:

usługa Dell DataSafe Online dla tworzenia kopii online danych użytkownika, która pozwala na zapisanie do 30 GB danych oraz ochronę przed utratą danych w wyniku zdarzeń losowych, kradzieży lub uszkodzeń;

Dell Support Centre, umożliwia dostęp do wsparcia technicznego przez stronę internetową;

Dell Network Assistant, ułatwiający instalację, monitorowanie oraz naprawę sieci klienta, a także zautomatyzowane narzędzie Dell PC Tune-Up. Jedno kliknięcie wykonuje ponad 30 czynności konserwacyjnych, związanych z bezpieczeństwem i obsługą komputera.

Ceny są dostosowane do rynku polskiego, zaprojektowane do pracy w prostej sieci i firmach zatrudniających mniej niż 10 pracowników. Firma zwiększa także poziom oferowanego wsparcia technicznego dla małych przedsiębiorstw, proponując roczna gwarancję typu Next Business Day.
Pierwszą linią stworzoną przez Della przeznaczoną specjalnie dla MSP była linia Vostro. W skład linii wchodził sprzęt komputerowy ale również usługa pomocy technicznej on-line. Dell jest jednym z niewielu producentów, który stworzył linię skierowaną pod klientów z sektora małych i średnich firm.

Author:

Related Post

top